Γλώσσα:
Διαβάσαμε το ποίημα «Ο Θαλασσοπόρος» στη σελίδα 7.
Εντοπίσαμε κάποια γνωστά μέρη του λόγου όπως τα ρήματα και τα ουσιαστικά, αλλά και σχήματα λόγου όπως η μεταφορά. Εντοπίσαμε, επίσης, τους στίχους στους οποίους φαίνεται ότι ο θαλασσοπόρος, δεν είναι παρά ένα παιδί, που φαντάζεται περιπέτειες και ταξίδια μακρινά, καθώς παίζει στην αυλή του σπιτιού του. Κεντρική ιδέα: Τα παιδιά έχουν μεγάτλη φαντασία , κάτι που τους προσφέρει μεγάλη χαρά, ικανοποίηση και δημιουργικότητα στη ζωή τους. Στην πιο κάτω παρουσίαση παρουσιάζεται και η τελευταία στροφή (δεν ήταν στο κείμενο), που αποκαλύπτει ότι ο τολμηρός θαλασσοπόρος είναι ένα παιδί που μεταμορφώνεται σε θαλασσοπόρο παίζοντας στην αυλή του σπιτιού του!
Διαβάσαμε το ποίημα «Ο Θαλασσοπόρος» στη σελίδα 7.
Εντοπίσαμε κάποια γνωστά μέρη του λόγου όπως τα ρήματα και τα ουσιαστικά, αλλά και σχήματα λόγου όπως η μεταφορά. Εντοπίσαμε, επίσης, τους στίχους στους οποίους φαίνεται ότι ο θαλασσοπόρος, δεν είναι παρά ένα παιδί, που φαντάζεται περιπέτειες και ταξίδια μακρινά, καθώς παίζει στην αυλή του σπιτιού του. Κεντρική ιδέα: Τα παιδιά έχουν μεγάτλη φαντασία , κάτι που τους προσφέρει μεγάλη χαρά, ικανοποίηση και δημιουργικότητα στη ζωή τους. Στην πιο κάτω παρουσίαση παρουσιάζεται και η τελευταία στροφή (δεν ήταν στο κείμενο), που αποκαλύπτει ότι ο τολμηρός θαλασσοπόρος είναι ένα παιδί που μεταμορφώνεται σε θαλασσοπόρο παίζοντας στην αυλή του σπιτιού του!