Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

10 Σεπτεμβρίου, 2013

Γλώσσα: 

Διαβάσαμε το ποίημα «Ο Θαλασσοπόρος» στη σελίδα 7.






Εντοπίσαμε κάποια γνωστά μέρη του λόγου όπως τα ρήματα και τα ουσιαστικά, αλλά και σχήματα λόγου όπως η μεταφορά. Εντοπίσαμε, επίσης, τους στίχους στους οποίους φαίνεται ότι ο θαλασσοπόρος, δεν είναι παρά ένα παιδί, που φαντάζεται περιπέτειες και ταξίδια μακρινά, καθώς παίζει στην αυλή του σπιτιού του.  Κεντρική ιδέα: Τα παιδιά  έχουν μεγάτλη φαντασία , κάτι που τους προσφέρει μεγάλη χαρά, ικανοποίηση και δημιουργικότητα στη ζωή τους. Στην πιο κάτω παρουσίαση παρουσιάζεται και η τελευταία στροφή (δεν ήταν στο κείμενο), που αποκαλύπτει ότι ο τολμηρός θαλασσοπόρος είναι ένα παιδί που μεταμορφώνεται σε θαλασσοπόρο παίζοντας στην αυλή του σπιτιού του!


Μαθηματικά:
Ασχοληθήκαμε με την αξία θέσης ψηφίου και την ανάλυση των αριθμών που περιλαμβάνουν και τα εκατομμύρια (μονάδες εκατομμυρίων).
Παίξαμε τα ακόλουθα παιχνίδια με σκοπό τη σύγκριση μεγάλων αριθμών





Μαθήματα
Ανάγνωση: Ο θαλασσοπόρος σελ. 7
Επίσημη στολή αύριο, γιατί θα έχουμε αγιασμό.