Γλώσσα:
Ασχοληθήκαμε με την περιγραφή αντικειμένων. Δώσαμε έμφαση στη χρήση επιθέτων, στα προσωπικά σχόλια, στους χρόνους των ρημάτων που θα χρησιμοποιήσουμε. Τη Δευτέρα τα παιδιά θα περιγράψουν ένα αντικείμενο που για αυτούς είναι σημαντικό.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
·Πού
βρίσκεται;
·Πώς
το λένε;
·Πώς
το απέκτησα;
·Πώς
είναι; Χρησιμοποιούμε επίθετα.( γενική εντύπωση, σχήμα, μέγεθος, χρώμα). Εξωτερικά και εσωτερικά
χαρακτηριστικά. Μπορούμε να γράφουμε και κάποια προσωπικά σχόλια
ενώ κάνουμε την περιγραφή π.χ η μηχανή του αυτοκινήτου κοβόταν απότομα
(περιγραφή) και έμοιαζε με μούργικο σκύλο (προσωπικο σχόλιο).
·Πώς
είναι φτιαγμένο;
·Πώς
χρησιμοποιείται;
·Συναισθήματα
και σκέψεις για όλα τα παραπάνω.
Προσοχή:
Αν το αντικείμενο το έχουμε ακόμη χρησιμοποιούμε ενεστώτα για να το
περιγράψουμε. Ανείναι ένα αντικείμενο που είχαμε στο παρελθόν τότε θα
χρησιμοποιήσουμε αόριστο ή παρατατικό.
Καποιες ιδέες μπορείτε να δείτε πιο κάτω.
Πώς περιγράφουμε ένα αντικείμενοΚαποιες ιδέες μπορείτε να δείτε πιο κάτω.
Κοιτάζοντας το πιο κάτω σχεδιάγραμμα βλέπουμε πώς μπορούμε να οργανώσουμε την εργασία μας.
Για παράδειγμα αν θέλω να περιγράψω ένα παιχνίδι...
Μαθηματικά:
Συνεχίσαμε να εργαζόμαστε με την ανάλυση αριθμών και την αξία που έχει κάθε ψηφίο σε ένα αριθμό.
Μαθήματα:
Μαθηματικά Φυλλάδιο
Προετοιμάζομαι για Σκέφτομαι και Γραφω: Περιγράφω ένα αντικείμενο