Γλώσσα:
Συνεχίσαμε με τους χρόνους του ρήματος. Συζητήσαμε για την περιγραφή και την αφήγηση και ασχοληθήκαμε με το θέμα "Ναυαγός". Μια παρουσίαση σχετικά με το θέμα μπορείτε να δέιτε πιο κάτω. Θα γράψουμε μια αφήγηση σχετικά με τις πρώτες εντυπώσεις του ναυαγού στο έρημο νησί (βλάστηση, ήχοι, ακτή, σκέψεις και συναισθήματα) χρησιμοποιώντας τόσο τους παρελθοντικούς χρόνους ή τον Ενεστώτα.
Μαθηματικά
Προχωρήσαμε στις αφαιρέσεις με μεγάλους αριθμούς. Δείξαμε ένα καινούριο τρόπο αφαίρεσης, αλλά αν τα παιδιά θέλουν να χρησιμοποιούν τον παλιό τρόπο με τα κρατούμενα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
1ος τρόπος: Δανειζόμαστε από τους γειτονικούς αριθμούς
Παράδειγμα:
2ος τρόπος: Δε δανειζόμαστε καθόλου από το γειτονικό αριθμό, αλλά προσθέτουμε και στους δύο αριθμούς της αφαίρεσης τον ίδιο αριθμό (το 10 και τη δεκάδα) χωρίς να αλλάξει το αποτέλεσμα.
Παράδειγμα:
Μαθήματα:
Συνεχίσαμε με τους χρόνους του ρήματος. Συζητήσαμε για την περιγραφή και την αφήγηση και ασχοληθήκαμε με το θέμα "Ναυαγός". Μια παρουσίαση σχετικά με το θέμα μπορείτε να δέιτε πιο κάτω. Θα γράψουμε μια αφήγηση σχετικά με τις πρώτες εντυπώσεις του ναυαγού στο έρημο νησί (βλάστηση, ήχοι, ακτή, σκέψεις και συναισθήματα) χρησιμοποιώντας τόσο τους παρελθοντικούς χρόνους ή τον Ενεστώτα.
Μαθηματικά
Προχωρήσαμε στις αφαιρέσεις με μεγάλους αριθμούς. Δείξαμε ένα καινούριο τρόπο αφαίρεσης, αλλά αν τα παιδιά θέλουν να χρησιμοποιούν τον παλιό τρόπο με τα κρατούμενα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
1ος τρόπος: Δανειζόμαστε από τους γειτονικούς αριθμούς
Παράδειγμα:
2ος τρόπος: Δε δανειζόμαστε καθόλου από το γειτονικό αριθμό, αλλά προσθέτουμε και στους δύο αριθμούς της αφαίρεσης τον ίδιο αριθμό (το 10 και τη δεκάδα) χωρίς να αλλάξει το αποτέλεσμα.
Παράδειγμα:
Μαθήματα:
- Προετοιμάζομαι για το Σκέφτομαι και Γράφω "Ο Ναυαγός"
- Μαθηματικά σελ.30-31
- Ελληνικά τετράδιο - Κλίνω το ρήμα Πλένομαι
- Ελληνικά βιβλίο σελ. 15
- Φέρνω τα φυλλάδια για τα στοιχεία των μαθητών και τον οδοντίατρο