Γλώσσα:
Συζητήσαμε την ιστορία του ναυαγού. Θα αφηγηθούμε την περιπέτεια που έζησε και κατέληξε ναυαγός. Στην αφήγησή μας θα χρησιμοποιήσουμε παρελθοντικούς χρόνους, καθώς και χρονικά επιρρήματα και φράσεις.
Η αφήγησή μας θα μπορούσε να έχει την ακόλουθη πορεία:
- Πώς και γιατί αποφασίσατε να κάνετε το ταξίδι;
- Ποιος ήταν ο προορισμός;
- Ποιες ήταν οι προετοιμασίες για το ταξίδι;
- Ταξιδεύατε με κάποιους άλλους ή μαζί;
- Τι έγινε στην αναχώρηση;
- Πώς ήταν το ταξίδι στην αρχή;
- Πώς έγινε το ναυάγιο;
- Πώς σωθήκατε;
Και μια σκηνή από τη γνωστή ιστορία του Ροβινσώνα Κρούσου, του διάσημου ναυαγού!
Μαθηματικά:
Συνεχίσαμε με την αισθητοποίηση των δεκαδικών αριθμών και την αξία θέσης ψηφίου.
Μονάδες δέκατα εκατοστά χιλιοστά
Αν θέλουμε να αναλύσουμε τους δεκαδικούς αριθμούς χωρίζουμε τους ακέραιους αριθμούς από τα δέκατα, τα εκατοστά και τα χιλιοστά.
Ακολουθούν δύο παρουσιάσεις για τους δεκαδικούς αριθμούς. Πατήστε πάνω τους για να τις παρακολουθήσετε.
Ιστορία:
Συνεχίσαμε στο κεφάλαιο των γεωγραφικών ανακαλύψεων και του διαφωτισμού. Είδαμε ότι οι Ευρωπαίοι κατέκτησαν και άλλες ηπείρους και ανακάλυψαν νέους πολιτισμούς, ενώ η Ελλάδα και η Κύπρος αποτελούν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Γνωρίσαμε αρκετούς θαλασσοπόρους.
Από τις Γεωγραφικές Ανακαλύψεις στο Διαφωτισμό
Και ένα μικρό βιντεο από την ταινία "Χριστόφορος Κολόμβος" στο οποίο αναπαρίσταται η ανακάλυψη της Αμερικής.
Και ένα μικρό βιντεο από την ταινία "Χριστόφορος Κολόμβος" στο οποίο αναπαρίσταται η ανακάλυψη της Αμερικής.
Μαθήματα
1. Φυλλάδιο Ελληνικών
2. Προετοιμάζομαι για Σκέφτομαι και Γράφω «Ο ναυαγός: πώς άρχισαν όλα» (σημειώσεις στο τετράδιο των ελληνικών)
3. Διαγώνισμα γεωγραφία (σελ. 17-14).
4. Δήλωση για χάντμπολ
5. ΝΤΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ!!