Γλώσσα:
Συνεχίσαμε την επανάληψη της 2ης ενότητας. Αύριο θα έχουμε την αξιολόγησή μας. Θα περιλαμβάνει:
α. Άγνωστο κείμενο με ερωτήσεις κατανόησης
β. Την ορθογραφία της ενότητας
γ. Κλίση ουσιαστικών σε - ος και -η σε όλες τις πτώσεις (π.χ οδός, τάξη)
δ. Συγγραφή μικρής αγγελίας (σημαντικές πληροφορίες, ελλειπτικές προτάσεις, αριθμητικά, συντομογραφίες και αρκτικόλεξα)
ε) Τοπικούς προσδιορισμούς. ΠΟΥ; (επιρρήματα και φράσεις με προθεσεις που φανερώνουν τόπο).
Μαθηματικά:
Εργαστήκαμε με τους μικτούς αριθμούς και τα καταχρηστικά κλάσματα.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Μετατρέπω το μικτό αριθμό σε καταχρηστικό κλάσμα:
Μετατρέπω το καταχρηστικό κλάσμα σε μικτό αριθμό
Μαθήματα:
1. Ελληνικά αξιολόγηση ενότητα 2
2. Ορθογραφία ενότητας 2
3. Ερώτηση στο τετράδιο της ιστορίας
«Ποια ήταν η θέση και ο ρόλος του Οικουμενικού Πατριαρχείου κατά την Τουρκοκρατία;»
Συνεχίσαμε την επανάληψη της 2ης ενότητας. Αύριο θα έχουμε την αξιολόγησή μας. Θα περιλαμβάνει:
α. Άγνωστο κείμενο με ερωτήσεις κατανόησης
β. Την ορθογραφία της ενότητας
γ. Κλίση ουσιαστικών σε - ος και -η σε όλες τις πτώσεις (π.χ οδός, τάξη)
δ. Συγγραφή μικρής αγγελίας (σημαντικές πληροφορίες, ελλειπτικές προτάσεις, αριθμητικά, συντομογραφίες και αρκτικόλεξα)
ε) Τοπικούς προσδιορισμούς. ΠΟΥ; (επιρρήματα και φράσεις με προθεσεις που φανερώνουν τόπο).
Οι κάτοικοι της ερήμου
Σπίτι για πλατσουρίσματα
Κοινότητα … από ύφασμα
Μαθηματικά:
Εργαστήκαμε με τους μικτούς αριθμούς και τα καταχρηστικά κλάσματα.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Μετατρέπω το μικτό αριθμό σε καταχρηστικό κλάσμα:
Μετατρέπω το καταχρηστικό κλάσμα σε μικτό αριθμό
Μαθήματα:
1. Ελληνικά αξιολόγηση ενότητα 2
2. Ορθογραφία ενότητας 2
3. Ερώτηση στο τετράδιο της ιστορίας
«Ποια ήταν η θέση και ο ρόλος του Οικουμενικού Πατριαρχείου κατά την Τουρκοκρατία;»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου