Γλώσσα:
Συζητήσαμε για την αφήγηση. Το θέμα μας αυτή τη φορά θα είναι μια χρονομηχανή και πού και πότε θέλουμε να μας ταξιδέψει. Την εργασία αυτή θα την κάνουμε μετά από το Πάσχα.
Μαθηματικά:
Ασχοληθήκαμε με τις αντίστροφες αναλογίες. Πρόκειται για προβλήματα όπου ο ένας αριθμος μεγαλώνει και ο άλλος μικραίνει (π.χ εργάτες και ώρες, γάλα σε δοχεία κτλ).
Ιστορία:
Μιλήσαμε για τον Παπαφλέσσα και τη θυσία του στο Μανιάκι με στόχο να καθυστερήσει τον Ιμπραήμ Πασά της Αιγύπτου.
Ένα βίντεο από την ταινία Παπαφλέσσας
1. Μαθηματικά σελ. 39
2. Ιστορία ερώτηση στο τετράδιο για τον Παπαφλέσσα (φέρνω ιστορία)
Συζητήσαμε για την αφήγηση. Το θέμα μας αυτή τη φορά θα είναι μια χρονομηχανή και πού και πότε θέλουμε να μας ταξιδέψει. Την εργασία αυτή θα την κάνουμε μετά από το Πάσχα.
Μαθηματικά:
Ασχοληθήκαμε με τις αντίστροφες αναλογίες. Πρόκειται για προβλήματα όπου ο ένας αριθμος μεγαλώνει και ο άλλος μικραίνει (π.χ εργάτες και ώρες, γάλα σε δοχεία κτλ).
Ιστορία:
Μιλήσαμε για τον Παπαφλέσσα και τη θυσία του στο Μανιάκι με στόχο να καθυστερήσει τον Ιμπραήμ Πασά της Αιγύπτου.
Ένα βίντεο από την ταινία Παπαφλέσσας
Μεχμέτ Αλή Πασάς Ιμπραήμ Πασάς της Αιγύπτου
Παπαφλέσσας
Το άγαλμα του Παπαφλέσσα στο Μανιάκι
Μαθήματα:1. Μαθηματικά σελ. 39
2. Ιστορία ερώτηση στο τετράδιο για τον Παπαφλέσσα (φέρνω ιστορία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου