Γλώσσα:
Συνεχίσαμε με το κείμενο "Πρέπει να φανώ γενναίος" και αρχίσαμε να μελετούμε τα διάφορα είδη συνδέσμων, καθώς και την παρατακτική και υποτακτική σύνδεση.
Μαθηματικά:
Ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις για τα ποσοστά. Χρησιμοποιήσαμε τις αναλογίες για να επιλύσουμε τέτοιου είδους προβλήματα.
Ιστορία:
Μιλήσαμε για τη βασιλεία του Γεώργιου του Α'. Μιλήσαμε για τις προσπάθειές του πρωθυπουργού Χαρίλαου Τρικούπη για εκσυγχρονισμό του κράτους (αποξήρανση λίμνης Κοπαίδας και κατασκευή του Ισθμού της Κορίνθου).
Η σύλληψη του δολοφόνου του Γεώργιου του Α'
Μαθήματα:
1. Ελληνικά: Ανάγνωση "Πρέπει να φανώ γενναίος" και μαθαίνω τα είδη συνδέσμων στην επόμενη σελίδα.
2. Ιστορία, ερώτηση στο τετράδιο για τον Ισθμό της Κορίνθου.
Συνεχίσαμε με το κείμενο "Πρέπει να φανώ γενναίος" και αρχίσαμε να μελετούμε τα διάφορα είδη συνδέσμων, καθώς και την παρατακτική και υποτακτική σύνδεση.
Μαθηματικά:
Ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις για τα ποσοστά. Χρησιμοποιήσαμε τις αναλογίες για να επιλύσουμε τέτοιου είδους προβλήματα.
Ιστορία:
Μιλήσαμε για τη βασιλεία του Γεώργιου του Α'. Μιλήσαμε για τις προσπάθειές του πρωθυπουργού Χαρίλαου Τρικούπη για εκσυγχρονισμό του κράτους (αποξήρανση λίμνης Κοπαίδας και κατασκευή του Ισθμού της Κορίνθου).
Γεώργιος ο Α'
Πρωθυπουργός Χαρίλαος Τρικούπης
Ισθμός της Κορίνθου
Η δολοφονία του Γεώργιου του Α΄
Η σύλληψη του δολοφόνου του Γεώργιου του Α'
Μαθήματα:
1. Ελληνικά: Ανάγνωση "Πρέπει να φανώ γενναίος" και μαθαίνω τα είδη συνδέσμων στην επόμενη σελίδα.
2. Ιστορία, ερώτηση στο τετράδιο για τον Ισθμό της Κορίνθου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου