Γλώσσα:
Προχωρήσαμε στο κείμενο "Συνέντευξη με τον Αντώνη". Μιλήσαμε για τον ευθύ και τον πλάγιο λόγο.
Μαθηματικά:
Αρχίσαμε να υπολογίζουμε την εξωτερική επιφάνεια των στερεών σχημάτων βρίσκοντας το εμβαδό τον σχημάτων που τα αποτελούν.
Μαθήματα:
1. Στο τετράδιο ελληνικών κάνω τις ασκήσεις του ευθύ και πλάγιου λόγου.
2. Μαθηματικά σελ. 17, 18, 19
3. ΦΕΡΝΩ 4 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ
4. Μαθαίνω το ποίημα "Είμαι η Κύπρος"
5. Ενημερώνω τους γονείς μου ότι η γιορτή θα ξεκινήσει στις 7:00 με την απονομή των πλακετών.
Προχωρήσαμε στο κείμενο "Συνέντευξη με τον Αντώνη". Μιλήσαμε για τον ευθύ και τον πλάγιο λόγο.
Μαθηματικά:
Αρχίσαμε να υπολογίζουμε την εξωτερική επιφάνεια των στερεών σχημάτων βρίσκοντας το εμβαδό τον σχημάτων που τα αποτελούν.
Μαθήματα:
1. Στο τετράδιο ελληνικών κάνω τις ασκήσεις του ευθύ και πλάγιου λόγου.
2. Μαθηματικά σελ. 17, 18, 19
3. ΦΕΡΝΩ 4 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ
4. Μαθαίνω το ποίημα "Είμαι η Κύπρος"
5. Ενημερώνω τους γονείς μου ότι η γιορτή θα ξεκινήσει στις 7:00 με την απονομή των πλακετών.