Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου






Γλώσσα:

Επεξεργαστήκαμε το ποίημα  "Το σπίτι μου" του Κωστή Παλαμά.

Παρατήρησε τις παρακάτω εικόνες. Με ποιο από τα σπίτια μοιάζει με αυτό που θα ήθελε να έχει ο ποιητής;











Δραστηριότητα: Διάβασε το παρακάτω Τετράστιχο του 
Κ. Παλαμά και βρες κοινά στοιχεία με το ποίημα του μαθήματός μας:
 "Στην αργατιά, στη χωριατιά το χιόνι, η γρίπη, η πείνα, οι λύκοι, 
ποτάμια, πέλαγα, στεριές, ξολοθρεμός και φρίκη. 
Χειμώνας άγριος. Κι η φωτιά, καλοκαιριά στην κάμαρά μου.
 Ντρέπομαι για τη ζέστα μου και για την ανθρωπιά μου."



Μαθηματικά: 

Συνεχίσαμε να ασχολούμαστε με τα κλάσματα ως πηλίκο, δηλαδή το αποτέλεσμα μιας διαίρεσης. 

Παράδειγμα
 Αν μια ολόκληρη πίτσα θέλω να τη μοιράσω σε 4 παιδιά τότε  θα έχω 1: 4 = 1/4 της πίτσας για κάθε παιδί.

 Με παρόμοιο τρόπο 
Αν έχω 2 ολόκληρες πίτσες και θέλω να τις μοιράσω σε 3 παιδιά τότε θα έχω 2: 3 = 2/3 της πίτσας για κάθε παιδί.


Μαθήματα:
1. Ανάγνωση σελ. 23
2. Ορθογραφία (τελευταία στροφή ποιήματος)
3. Μαθηματικά τετράδιο
4. Ελληνικά τετράδιο: ιστορία με τις λέξεις που προέρχονται από τη λέξη «οίκος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου