Γλώσσα:
Συνεχίσαμε να ασχολούμαστε με τα δύο κείμενα που παρουσιάζουν το ίδιο προϊόν. Συκγκρίναμε και τα δύο για να δούμε με ποιους τρόπους προσπαθούν να μας πείσουν.
Διαφήμιση : Εταιρεία ----> καταναλωτές. Απλό και άμεσο καθημερινό ύφος, πολυτροπικό κείμενο, εικόνα, μικρό κείμενο, σλόγκαν, χιούμορ, επίθετα, γραμματοσειρά, εγκλίσεις (ρήματα σε προστακτική και υποτακτική) κτλ.
Κριτική προϊόντος: Πολίτες, ίσως και ανταγωνιστές --------> καταναλωτές. Επιχειρήματα, επιστημονικές λέξεις, ρήματα σε οριστική, ύφος αυθεντίας.
Συζητήσαμε κατά πόσον είναι αποτελεσματικά και αν καταφέρνουν να μας
περάσουν κάποια μηνύματα ή ακόμα και να μας πείσουν. Εισηγηθήκαμε
τρόπους που θα τα έκαναν πιο αποτελεσματικά.
Μαθηματικά:
Συνεχίσαμε να ασχολούμαστε με την αισθητοποίηση μεγάλων αριθμών και με το δισεκατομμύριο
Ιστορία:
Ο Ρήγας Βελεστινλής και ο Αδαμάντιος Κοραής
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και παρουσιάσαμε το έργο των δύο αυτών σημαντικών Ελλήνων.
Μαθήματα
1. Ελληνικά τετράδιο : δύο ερωτήσεις
2. Μαθηματικά: 17,18,19 όχι τη ΣΤ στη 17
3. Ιστορία: φροντίζω το τετράδιό μου (ζωγραφίζω ή κολλώ εικόνες)